Dzsungelélet |
A Disney Csatorna bejelentette legújabb hosszú formátumú, óvodásoknak szóló rajzfilmsorozatát, a Dzsungeléletet, amely a csatorna Playhouse Disney blokkjában kerül bemutatásra május 3-án, hétfőn 09:15-kor. A sorozat egy egyedülálló, utakkal teli dzsungelben játszódik, ahol olyan vidám állatok laknak, akik kerekeken közlekednek. A sorozat célja segíteni az óvodások iskola előtti készségeinek fejlesztését, valamint környezettudatosságra, csapatmunkára és egymás segítésére is nevel. Könnyen lehet, hogy a játékosan nevelő Dzsungelélet nagyon hamar az óvodások legkedveltebb sorozata lesz!
Bővebben »Gyermekként Trevor Ricketts rajongott a Dunlop gumiabroncsreklámban szereplő, kerekeken guruló mormota rajzfilmfigurájáért. Azon kapta magát, hogy újra és újra ezt a karaktert rajzolja iskolai barátainak, akik körülrajongták, hogy rámásolja az iskolatáskájukra. Csak évekkel később, tízéves rajzfilmes múlttal a háta mögött kerültek Ricketts látóterébe ismét a guruló állatok. Egyszer csak megszületett a Dzsungelélet, és a vadonatúj Disney Playhouse sorozatban kerekeken guruló állatok keltek életre egy különleges utakkal behálózott dzsungelben.
Bővebben »A Manny Mester egy innovatív multikulturális sorozat arról, ahogy a dolgok működnek, és arra inspirálja a nézőket, hogy lelkesen szálljanak szembe a kihívásokkal, miközben spanyol alapszavakat tanít nekik és megismerteti őket a latin kultúrával.
Bővebben »Manny Mester egy barátságos ezermester, akinek heves, néha veszekedős szerszámai vannak, de együtt képesek megoldani bármilyen kicsi vagy nagy problémát. Mindeközben Manny és barátai konfliktuskezelési és probléma megoldási példákat mutatnak be, a Playhouse Disney azon missziójának részeként, hogy segítsék a gyermekek egészséges tanulását és fejlődését. Ismerkedj meg Manny-vel, Cikkcakkal, Felipe-vel és a többiekkel.
Bővebben »A kedvelt klasszikus Disney karakterek gazdag öröksége modern 3D-s computer-animációval való összekapcsolásának eredményeképpen “Mickey egér játszótere” az óvodások teljesen új generációjával ismerteti meg Mickeyt és szeretetre méltó barátait.
Bővebben »Mickey, a világ leghíresebb egere, Minnie a gondoskodó, elbűvölő társ, Donald a kicsit idegesítő, türelmetlen, néha barátságtalan kacsa, Daisy a kedves, életvidám lány testvér, az őszinte, jólelkű, de ügyetlen Goofy és Plutó, Mickey hűséges és szeretetre méltó kutyája –a csapat, akiket igazán könnyű a szívünkbe zárni. Ismerd meg őket te is!
Bővebben »Kislányom 2 éves és nem hajlandó nélkülem játszani. Ha kimegyünk az udvarra és pl. olvasni "merészelek", kiveszi a könyvet a kezemből és eldobja és követeli, hogy én is süssek vele a homokozóban. Lassan képtelen leszek ebédet főzni, mert csak kapaszkodik a ruhámba és "anya, anya, anya"- mondogatja. Hogy szoktassam le erről?
A gyerekek a szabályon alapuló magatartásformák megtanulásakor szinte minden esetben egy felnőtthöz fordulnak segítségért, egy másik gyerek véleményében ugyanis nem bíznak.
Nincs nagyobb öröm annál, mikor az emberpalánta rájön, hogy a homok és a víz egyenlõ a sárral, amiben a nagy melegben kényelmesen lehet pacsálni.
Amikor a Disney Csatorna Playhouse Disney csapata elkezdett létrehozni egy új, óvodásoknak szóló, tanulás-orientált sorozatot, nem kellett sokáig keresgélniük, hogy megtalálják a megfelelő házigazdát. Hiszen ki lehetne alkalmasabb arra, hogy a 2-5 éveseket bevonja a feladatok megoldásába, szórakoztassa és megtanítsa nekik a legalapvetőbb matematikai műveleteket, mint Mickey egér, a világ legkedveltebb animációs figurája?
Csecsemőkorunktól kezdve életünk végéig végigkísér minket a játék. Játszunk eszközökkel és eszköz nélkül, a puszta hangunkkal, képzeletünkkel, egyedül vagy társakkal. A játék sokszor önmagáért való, az örömszerzés pótolhatatlan lehetősége, ám ugyanilyen gyakran a feszültséglevezetés eszköze is.
A gyermekek tanulásának nagyrésze, ha nem többsége, a játékon keresztül zajlik a korai években. Miközben a gyermekek játékokkal, egymással vagy éppen felnőttekkel játszanak, megszerzik és tökéletesítik a későbbi évek formális tanulási folyamataihoz szükséges készségeket. A játéklehetőségektől és játékoktól megfosztott gyermekek határozottan hátrányos helyzetben vannak az írás-olvasási és matematikai készségeik szilárd alapjainak megteremtésében, valamint a környezetük napi kihívásaira való alkalmazkodó reakciók kifejlesztésében.
Mi a hatása annak, ha az óvodáskorú gyereket játékosan fejlesztik ( tehát tanítják) az óvodában, ha sok kötöttséggel terhelik, túl sokat várnak tőlük? Származik-e ebből hátránya egy egészséges kisgyereknek?