Új privát üzeneted érkezett!

KÉTSÉGBE vagyok esve!!!
Már csak 3 napom van, elintézni a netet, mert különben hétfõtõl nem lesz.
Tudja valaki, hol a legolcsóbb az ADSL havi elõfizetés, és a belépési díj?
Utánajártam egy kicsit, de elég kusza, és hoszadalmas a többnapnyi oldalt átböngészni, aztán meg nem is annyira egyértelmûek, inkább tapasztalt embertõl szeretném tudni, melyik a jó.
A MATÁV nagyon tisztességtelen, az Axelerojával együtt.
Ugye kiépíttetem az ADSL-t tizenvalahány ezerért, + havi díj tizerer körül, de kell hozzá a matávnál is elõfizetés, ez 3000 Ft, mert a minimumra persze nem jó.A telefont pedig másra nem használom.A gyõri kábeltévét felhívtam, hátha lehet náluk is internethez jutni, de a hölgy kedvesen elmondta, nem tud róla, nincs is tervben néhány évig, különben is a MAtáv vette meg õket, csak nem gondolom, hogy saját magának állít konkurenciát???
Más meg itt nincs.
LÉCCI!!!!
ZSomimama
zsomimama (zsomimama)
 


Kedves Zsomimama, megértelek. De biztos vagy benne, hogy tényleg megszûnik neked július 1-tõl? Mert én pl. olyan levelet kaptam a Matávtól, hogy mivel technikai okok miatt késõn adták postára, így - ha másképp nem rendelkezem (minõ nagylelkûség!) - augusztus 10-ig még élvezhetem a Mindenkinek-csomag elõnyeit. Egyelõre dunsztom sincs, mit csinálok utána, mert a mostani állapothoz képest mindegyik szolgáltató jóval drágábban kínálja a portékáját. Ráadásul nem is érzékelem a konkurenciát, mert gyakorlatilag mind ugyanazt kínálja, csak pepitában. Úgyhogy én csak együttérezni tudok Veled.
Eryc@
 


Sajnos nekem idõben megküldték. És ma megint 3 órán át össszehasonlítgattam. Az alapdíjat, + havi költséget számoltam ki, egy évre vetítve. Az enterneté volt a "legjobb" éves szinten 130125 Ft, + matáv 12x3000 Ft,=136125 Ft, eddig volt a matáv+ mindenkinek csomag=12x7000=84000+12x2500 enternet elõfizetés, összesen:114000 Ft/év.
Sajnos nem megy több, amíg itthon vagyok, 39000 Ft a gyedem.
Kép
ZSomimama
zsomimama (zsomimama)
 

 
 

Sziasztok!
Zsomimama!
Nézz körül a Vivendinél (www.vnet.hu), hátha találsz valamit. Nekünk is velük van szerzõdésünk, aránylag jó áruk van. Fix havidíj csomagok szerint, aránylag jó percdíjak, ha túlléped a keretet, Matávnak meg fityisz. (Egyetlen megjegyzés: a szeretve tisztelt Matáv nevû szipolygyár múlt héten egy szó jelzés nélkül megszüntette a Minimum (közismert nevén Nagymama-)csomag internet hozzáférését, így min. Bázis csomag kell hozzá. (Na ja, az a sok internetezõ nyugdíjas,aki a CÉG pénzén akar a neten lógni!!)
Emmama
emmama
 


Figyelem!

Az eddigieknél is olcsóbb internetes kedvezményeket ígérnek augusztustól

[url=http://www.korridor.hu/cikk.php?cikk=100000035331" TARGET="_top]http://www.korridor.hu/cikk.php?cikk=100000035331[/url]
Eryc@
 


Jelentem átnéztem, a Babanet fõoldalán találtam!! a Matáv ajánlatokat augusztustól. Az a 40 órás nem hangzik rosszul, megárom.
Zsomimama
zsomimama (zsomimama)
 


Emmama!

A Vivendi Gyõrben nem szolgáltat.
Zsomimama pedig Gyõrben lakik!

bigacsiga Kata

bigacsiga
Budapest IV. kerület
 
 


Zsomimama!

Nem akarlak rá beszélni semmire csak gondolkodom veled.

Mi lenne ha az Eternetnél nem a családi csomagot hanem a mindenki csomagot választanád? Így csak 8500 lenne a havi díjad. Gondolom beérnéd te is 1 e-mail cimmel a három helyett ha tudnál sporolni 5000 forintot. Plusz e-meil címet meg regisztálhatsz ingyen az interneten is bárhol.

Na mit szólsz?

bigacsiga Kata

bigacsiga
Budapest IV. kerület
 
 


Kovács Kálmán: kedvezményes internetezés


Budapest, 2002. június 28. (MTI) - A jelenleg még érvényben lévõ kedvezményes internetdíjszabásnál olcsóbban férhet hozzá a lakosság a világhálóhoz a jövõben - közölte Kovács Kálmán a kormány pénteki ülését követõ sajtótájékoztatón, Budapesten.

Az informatikai miniszter elmondta, hogy az új kedvezményes internetezési csomagokat várhatóan augusztus 1-jétõl vehetik igénybe a felhasználók, addig azonban a kormánynak meg kell állapodnia a szolgáltatókkal.

- Az új csomagok bevezetéséig a Matáv fenntartja az éjszakai kedvezményes internetezést biztosító, 150 forint átalánydíjas szolgáltatását, viszont a Mindenkinet nevû másik kedvezményes csomag július 1-jén megszûnik - jelezte a miniszter. Hozzátette: a kormányzat már valamennyi közvetlen szolgáltatóval megkezdte a tárgyalásokat, és átadta a csomagokra vonatkozó javaslatait.

Kovács Kálmán kifejtette: az informatikai és hírközlési tárcához tartozó célelõirányzatokból finanszírozott jövõbeni támogatások elõzetes kalkulációk szerint évente 3 milliárd forint költségvetési forrást igényelnek. A felhasználók azonban összesen 6 milliárd forinttal fizetnek kevesebbet az internethozzáférésért, hiszen a szaktárca kezdeményezése alapján a szolgáltatók a kormány támogatásával azonos nagyságrendben csökkentik a világháló elérésének díjait.

- A körvonalazódó új kedvezményes csomagok havi 15, illetve 40 órás internetezést biztosítanak, ehhez a kormány percenként 0,77 forint percdíj-támogatást garantál a várhatóan egy-két évre megkötött szerzõdések alapján - közölte a tárca vezetõje.

Utalt arra, hogy a támogatásokat a telefontársaságok és az internetszolgáltatók a jelenlegi tarifamegosztás arányában kapják.

Kovács Kálmán megjegyezte, hogy a kedvezõ internetezés támogatásához nem szükséges jogszabály-módosítás.

- A hosszú távú megoldás érdekében azonban õsszel feltétlen módosítani kell a hírközlési törvényt úgy, hogy az abból kimaradó, internetre vonatkozó szabályozások bekerüljenek - fûzte hozzá.

A miniszter beszámolt arról, hogy amíg a magyarországi vezetékes- és mobiltelefon-ellátottság az Európai Unió országaihoz képest viszonylag kielégítõ, addig a számítógépekhez és az internethez való hozzáférés tekintetében tetemes a lemaradás.

A magyar lakosság számítógép-ellátottsága negyede az EU-énak, a világhálóhoz való hozzáférés pedig mintegy 17 százaléka.

Kovács Kálmán szerint ezeknek a technológiáknak azért szerény az elterjedtsége, mert Magyarországon a legdrágább az internetezés.

- A hozzáférési költségek az EU-átlag dupláját teszik ki, de az amerikai díjakhoz képest még nagyobb a különbség - jegyezte meg.
Névtelen
 


Szia Bigacsiga Kata!
Azt tudom, hogy Zsomimama Gyõrben lakik, de azt nem tudtam, hogy ott nincs vnet. Bocs.
Emmama
emmama
 


Itt kérem, csak a szent MATÁVON kersztül elérhetõ bármi.
ZSomimama
zsomimama (zsomimama)
 


Sziasztok!

Axelero kábelnetet használok, és néhány hete teljesen megbízhatatlanná vált a levelezésem. A leveleim vagy elmennek vagy nem, nekem írt levelek vagy megérkeznek, vagy nem, már szinte minden magánlevelezésem becsődölt, hívatalos ügyekben meg egyszerűen nem merek elektronikus levelezést használni. Az axelero ügyfélszolgálatáról nagy ívben lepattantam, szerintük minden rózsaszín. Kép (Pedig az én fejem lila! Kép) Azt szeretném megkérdezni, hogy más axelero előfizetők is tapasztaltak-e hasonlót, vagy tényleg minden szép és jó, csak én vagyok lámpaoszlop?!


BMárti

BMárti
bmárti
 
 


szia,
en axeleros adsl-es vagyok, nekem nincs ilyen gondom, flottul megy minden. Valamikor a het elejen volt egy leallasuk, azt tudom, de nalunk /Gyorben/ csak par oraig tartott.
Vegigzongoraztal mindent? Virus, tuzfal, ilyenek? Axeleros cimed nem megy?

-Afonya
afonya
 
 


Sziasztok!

Leírom az egész történetet, tanulságos, ennyire lehet számítani az axelero ügyfélszolgálatára:

Az axeleros címemről elküldött leveleim egyik napról a másikra elkezdtek eltünedezni. Először nem is gondoltunk arra, hogy nálunk lehet a hiba, mert amikor a gondok kezdődtek, nálunk éppen semmi nem változott. Viszont akkor kezdett dúli a mydoom vírus, azt hittük, attól halódnak a mail szerverek. Aztán mikor már egy hónapja nem működött megbízhatóan a levelezésünk, akkor a Férjem felhívta az axelero ügyfélszolgálatát, ahol azt mondták neki, hogy az ő szervereik tökéletesen működnek, de semmiféle garanciát ők arra nem adhatnak, hogy egy elküldött levéllel mi történik az Internet útvesztőiben. Köszönjük. Kép Teltek múltak a hetek, és nem változott semmi. Végül pénteken az axelero klubb oldalán írtam a help-desk-nek, hogy mondjanak már valamit, hogy mi lehet, az ő szervereik vacakolnak, az interneten van valami szokatlanul nagy és hosszú probléma, vagy a mi gépünk beállításaival lehet a gond?! Erre jött egy levél, hogy írjam meg a telefonszámom, és felhívnak. Mivel a végére írták, hogy gyors választ várnak, azt hittem, rövid időn belül telefonálni fognak. Nagy boldogan elküldtem a számot, és vártam. Itt ültem a gép előtt 4 teljes órán kersztül, telefonokkal körbebástyázva. Nem hívtak. Kép Lehet, hogy nem kapták meg a levelem?! Kép Ekkor írtam egy e-mailt, hogy nem áll módomban tovább várni a hívásukra, sziveskedjenek e-mailben válaszolni. Jött is a levél, perceken belül, beillesztem az egészet, méltó a közhírré tételre:

Tisztelt ......................... !

Központi problémáról nem tudok, az Axelero levelezőrendszere rendeltetésszerűen működik. Ha egy levelet egy szerver nem tud továbbítani mindenképpen hibaüzenetet küld vissza megjelölve ebben kézbesítési hiba okát. Ha ilyen hibaüzenet nincs és a levél bekerült az elküldött üzenetek mappába , a levelet elküldöttnek kell tekinteni.

Üdvözlettel,

Papp László
Axelero Internet
Ügyfélkapcsolat
Telefon: 1234
Fax: 06-1-411-0550


Khm... Köszönöm... Amikor írtam nekik, direkt hangsúlyoztam, hogy jómagam informatikus mérnök vagyok, ráadásul a nagy kiterjedésű hálózatok specialistája, ehhez képest jól kioktattak, mint egy laikusnak is hülyét... Kép Ráadásul szakmailag nem is korrekt (egyszerűen nem igaz!) amit írtak, amint a mi példánk is bizonyítja. Kép Ja, és kértem azt is, hogy ha nálunk lehet a hiba, akkor segítsenek kideríteni, hogy mi az. Hát, ettől a levéltől nem oldódott meg a problémám... KépKépKép
Ekkor kezdtem a neten keresgélni, gondoltam, ha másnak is van ilyen baja, akkor minden fórumon szidják is az axelerot. Hátha valaki már megtalálta a megoldást. Viszont semmi ilyet nem találtam, és ez elbizonytalanított. Talán mégis nálunk van a baj, de mégis mi a fészkes, hiszen nálunk semmi nem változott ahhoz képest, amikor még jó volt! Vírusvédelem oké, tűzfal oké, akkor meg mivan?!?! Na, amikor Életem Párja hazaért (szintén szakmabeli), elpanaszoltam neki mindezt, és még hozzátettem, hogy úgy tűnik, csak nálunk van a baj, mert mások nem panaszkodnak internetszerte. Szegénykém nekiült, fél éjszaka bújta a témát, és végül egy a mozilláról szóló angol nyelvű topik régi-régi hozzászólásai között talált egy rövid kis utalást arra, hogy a mozilla általunk is használt (nem a legfrissebb) verziója nem minden mail server verzióval működik együtt megbízhatóan, ha az SMTP beállításaiban be van pipálva az azonosító és jelszó használata. Ennyi. Kivettük onnan azt a kis pipát, és azóta minden oké. Valószínűleg valami verzió váltás volt az axeleronál, ami előtt így is működött, azóta meg nem. Kép Valami olyasmi történt, hogy az általam küldött levelek egy részét azonosíthatatlan szemétnek tekintette a mail (vagy SMTP) szerver, és eldobta. Fel nem foghatom, hogy mitől függöt, hogy egyszer működött, máskor meg nem. Hibaüzenet nem jött, az elküldött üzenetek mappába bekerült a levél. Külön bosszant, hogy szakmabeliként tudom, hogy a szerverek logolnak minden eseményt, tehát ha méltóztattak volna az axelero ügyfélszolgálatosai belenézni ebbe a log-ba, akkor látniuk kellett volna, hogy valami mbakos szeméttel bombázza a szervert... Nagy segítség lett volna, ha ezt tudom, a hibakeresésben. Kép

Azért, ha belegondolok, hogy két szakmabeli előfizetőt így meg tudtak szívatni, akkor szívből sajnálom mindazokat, akik tényleg az ő segítségükre vannak utalva, ha bármilyen problémájuk adódik... Kép




BMárti
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bmárti 2010.12.03 10:23-kor.

BMárti
bmárti
 
 


Márti, velünk a Datanet játszotta el kb ugyanezt. Sajnos én nem vagyok szakmabeli, csak a férjem, így nem leszek elég szakszerű, de kb arról volt szó, hogy nem működött a datanetes mailcímem, de semmiképpen. Felhívtuk őket, mire szintén mint laikusnál is tökhülyébbet kioktattak, hogy ellenőrizzük a jelszót meg a címet meg mindent. Persze ellenőriztük mi nélkülük is vagy ötvenszer. Felhívtuk őket később újra, miután további kismilliószor ellenőriztünk minden lehetőt. Egy másik ürge volt az ügyfélszolgálatos ekkorra, aki közölte, hogy azzal a levelezőprogrammal, ami nekünk van, NEM IS FOG sose működni, mert nem, és kész. De hogy a másik hapsi ezt miért nem tudta megmondani??? Fél napunk ment rá a fölényes hozzáállására.
Kép Klára
klara
 
 


Én most nem írnám le az "axeleros történetemet", de alig várom, hogy leteljen a hűségszerződés és azonnal szolgáltatót váltok.
Nekem már többször is volt velük problémám Kép
phaedraa
 
 


Félreértés ne essék, nem bebebézni akarok, de
pl. én meg 3,5 éve vagyok "hűséges" hozzájuk és egy modem cserén kívül semmi gázos nem volt velük.
Maximum az árával van bajom, de nekem ez sem rosszab szolgáltató mint a másik.


bigacsiga Kata

bigacsiga
Budapest IV. kerület
 
 


Sziasztok!

Klára! Ezek szerint a többi szolgáltató se jobb?! Kép

Kata! Eddig nekem se volt velük semmi bajom, éppen nem túl régen írtam egy csupa rózsaszín egégedettségi kérdőívet nekik. Most se ők voltak a hülyék, náluk tényleg minden működött, csak azon háborodtam fel, amit segítség nyújtás címen kaptam. Kép

Egyébként leírtam a történetet az axelero fórumán is, azóta ketten teostobáztak le durván, hogy mégis mit várok, nehogy már az axelero tartsa karban az én gépemet... Kép Előkerestem az általános szerződési feltételeket, és tényleg sehol nem írja, hogy az ügyfélszolgálat bármivel is foglalkozna számlareklamáción kívül. Kép Lehet, hogy tényleg én vagyok a maximalista... Kép


BMárti

BMárti
bmárti
 
 

Hozzászólás a topikhoz

Emotikonok
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

Vissza: Errõl - arról

Jegyzetfüzet:

 

X
EZT MÁR OLVASTAD?