A nagy kajálásokat illetően én annyit tudok mondani, hogy nem egy olyan anyukát ismerek, aki terhesség alatt kétszer annyit evett, mint én, mégis hízott 10-15 kilót, ami szinte semmi az én 25 kg-os gyarapodásomhoz képest.
Én sem értem teljesen, hogyan is lehet ez, de ez a kívánós kismamáknak jó hír. Egyetek nyugodtan, mert ettől függetlenül még lehet, hogy én fogom vezetni pár hónap múlva a hízási rekordot, annak ellenére, hogy én háromszor meggondolom, hogy mit eszek és mennyit, illetve tornázom is napi szinten.
Egyébként meg ma nagyon kihúzta nálam egy futárszolgálat a gyufát. Tombolok.
Elvileg tegnap hozták volna a babakocsimat, de nem ért ide. Semmi gond. Ma reggel kiírták a netes követőoldalon, hogy futárhoz került a csomag, ma délelőtt jön. Királyság. Nem mentünk sétálni, nem mentünk vásárolni, nem főztem, nem kapcsoltam be sem a mosógépet, sem a tévét. Leellenőriztem, hogy működik-e a csengőnk, a kutyánkat élesítettem és a csengő alatt ültünk mind a hárman egész délelőtt. Jött a postás, hoztak szórólapot, az emeleten lakókból néhány haza is érkezett. Királyság. Futár sehol. Erre délben megnézem neten és ki van írva, hogy 12.01-kor (elvileg négy perccel korábban) megpróbálták kézbesíteni a csomagomat sikertelenül. Senki nem volt itthon.
Kicsit kiborultam.
Ügyfélszolgálaton a következő infot kaptam: a futár itt volt, csengetett, várt sokáig, de senki sem volt itthon. Mire én: biztos, hogy nem volt itt, sokan itthon voltak, én konkrétan az ajtóban ültem, nem jött futár. Kártya sincs, márpedig ha lett volna, akkor hagyott volna kártyát. Ügyfélszolgálat: itt volt a futár, de elfelejtett kártyát hagyni. Holnap hozza megint. Én: nem kell hülyének nézni, nem volt itt a futár, tudom, hogy ez nem az ügyfélszolgálat hibája, de utána kellene nézni annak a bizonyos futárnak, mert BIZTOSAN nem volt itt. Ügyfélszolgálat: megértik, hogy frusztrált vagyok, talán nem csengetett elégszer, és nem hagyott kártyát, de nem volt itthon senki. Én: öt ember volt itthon, én a bejárati ajtó előtt ültem a gyermekemmel reggel nyolc és 12.05 között, itt nem volt futár.
Ehhez hasonló mondatok hangzottak még el egy párszor, realizáltam, hogy úgyis továbbra is én leszek meghazudtolva. Igazából nekem ez már nem segít. Mindenesetre megkértem őket, hogy NE hozzák ki holnap a csomagot, mert abból sem lesz semmi, neten kitöltöttem egy űrlapot, hogy NE hozzák holnap, hanem én megyek be érte, mire az ügyfélszolgálat: ilyenkor automatikusan felkerül a csomag ismételt kiszállításra, hiába foglaltam le a személyes átvételt, lehet, hogy holnap mégis elviszi reggel a futár kocsival és megpróbálja ismét kézbesíteni, úgyhogy ha tudok holnap legyek itthon.
Kész, nekem ekkor filmszakadás volt. Én ezt nem hiszem el.
Mondjuk már eleve ki voltam élezve erre e futárszolgálatra, mert tavaly ugyanezt eljátszották a férjemmel. Ő egy nem kis értékű fényképezőt rendelt (profi fotós, úgyhogy el lehet képzelni, hogy elég komoly gép volt) és az eladó cég is ezt a futárszolgálatot használta. Két hétig keringett a rendszerben a gép két nap helyett, és kétszer játszották el ugyanezt: egyszer én voltam épp szabadnapos, amikor elvileg megpróbálták kézbesíteni, de nem volt itthon senki, következő alkalommal a férjem volt itthon és elvileg akkor sem voltunk itthon. Kártyát egyszer sem hagytak persze. Csak a netes bejegyzés volt.
Gondolom nem a céggel van a baj, hanem a környéken dolgozó futárjukkal, de ha nálunk két alkalomból kétszer végzi trehányan a munkáját, akkor nem hiszem, hogy a környékről más még nem panaszkodott, innentől kezdve pedig a cég a hunyó, hiszen ő ugyanolyan felelős az alkalmazott viselkedéséért munkaidőben, mint maga az alkalmazott.
Mérges vagyok.