Jo estet!
Hat mire en is megerkezek, itt rugjatok a port! Ejnye- bejnye... En biztos vagyok benne, hogy senki nem akart megbantani senkit. Csak mindenkinek kulonbozik az elete es kulonbozik a velemenye is, szerencsere.
Nekem beteg volt a gepem, meg idom is nem nagyon akadt irni, de nagyjabol visszaolvastam, igyekeztem behozni lemaradasom.
Kattkat, Boruska, koszi, hogy hianyoltatok.
Habar, ha jobban meggondolom, en is haragszom midenkire, mert az en Csanadom senki sem koszontotte fel.
Ha beadom a derekam, es belemegyek tesobaba projektbe, akkor en 2011 ev vegi babat rendelek a golyatol, ha megsem megyek bele, akkor meg beszerzek egy puskat!
Annyit irtatok MT-rol, hogy en is kedvet kaptam hozza, habar mi kenguruzunk(tudom, kovek), es mind a ketten jol elvagyunk vele. Ugyhogy keresztelore ajandeknak lehet, hogy azt rendelek.
Mi ugye egyutt elunk szuleimmel, tehat nekem van segitsegem, neha , bevallom, jol esik lepasszolni babat,ha rovid idore is, foleg, ha muszaj munkalkodnom. Es raadasul en szaranya vagyok, az en gyerekem elvan magabam fel-sot haromnegyed orakat is, es en ezt ki is hasznalom. En nem megyek vele setalni minden nap, neha csak kirakom az udvarra a szep szines rozsakkal szembe, es o boldogan elbeszelget veluk, meg a jatekaival, en meg vegzem a dolgom. Cserebe elaludni csak kezben hajlando, de hat neki is kell egy kis osszebujas. Es nappal 2.5 orankent eszik, ejjel 2-3-szor kel, es reggel 6-kor ebreszto van, mindenki keljen fel, mert kukorekolt a szomszed kakasa. Mondjuk probalom ugy intezni, hogy akkor dolgozzam, mikor o alszik(minden kaja kozt alszik fel orat-orat) ,de ez nem mindig lehetseges. De este 6-tol ove a foszerep, jatszunk, hangosan nevetunk, gagyoraszunk.
Na, szofosaom volt, igy jar az, aki ritkan ir...