Sziasztok!
Lenne egy nagy kerdesem! Ma 4 hete, hogy szultem, es tegnap furcsa dolog tortent velem. Elore is elnezest az esetleges guszti reszletekert
!
Szoval tegnap elkezdett iszonyu erosen fajni az alhasam, meg mindenem odalent, meg a fenekem is, es erosen elkezdtem verezni. Azt hittem, h megjott a menzeszem, de mivel a fajas is, meg a verzes is erosebb volt, mint egy menzeszem valaha, betelefonalta a klinikara, h lehet-e h szules utan 4 hetre megjojjon. Azt mondta egy holgy a szuloszoban, h persze, h lehet, de ha gondolom, menjek be, mert igy telefonon nem tud segiteni.
Be is mentem, mert iszonyuan fajt, hasnolitott a szules elotti eros fajasokra. Megvizsgalt egy fiatal doki, es azt mondta, h ilyen hamar nem szokott megjonni a menstruacio, es megkerdezte, h szoptatok-e, es ha igen, nem tortent-e vmi valtozas, nem szopik-e kevesebbet a baba, v ilyesmi. Mondtam, h semmi nem valtozott.
Megvizsgalt, es azt mondta, h szerinte ez nem menstruacio, es orvosi szemmel nem korosan sok a verzes, valoszinuleg vmi hormonalis valtozas eredmenye lehet.
Aztan a fajdalom eleg hamar enyhult, szinte elmult, es estere a verzes is, visszaallt az eddigi tisztulos dologra.
Ma viszont megint faj a hasam, nem olyan durvan, de faj, epp annyira, h kiszivja az eromet.
Vkinek van hasonlo tapasztalata? Mi lehet ez?!
Persze a nodokim egesz hetvegen ki van kapcsolva, igy ot nem tudom kikerdezni...
Elore is koszi valaszokat!!!!