Borcsa!
Én örülök, hogy átjöttünk, legalább kipróbáltatik, hogy mûködik-e ez az új kezdeményezés. Na bumm, legfeljebb nem fog, többet nem veszthetünk rajta, nem?
Én már egy ideje rájöttem, hogy sok mindenben nem felelek meg a társadalom elvárásainak. Nem nagyon hatnak rám a reklámok, egyiket sem hiszem el, nem rohanok megvenni, akár nyerek akár nem. Ezek a nyerõs dolgok nálam fordítva vannak, ha amúgy is vettem volna, akkor veszek és beküldök, hátha alapon (végül is nyertünk már pár dolgot), de csak azért, hogy nyerjek nem szoktam venni. Egyik-másik nyeremény meg annyira nem érdekes, hogy be sem küldöm. (mostanában kedvenc kólám teszi ezt, folyamatosan nyerhetnék, de nem kell a nyeremény, rémes, nem?
)
De más ilyenek is vannak. Nem nézem a divatos tv mûsorokat (egyetlen Vészhelyzet a kivétel, lehet, ez is nosztalgia, mikor kezdõdött még a már iskolás kisdedeimet szoptattam közben), nem veszem meg az ötvenféle nõi újságot és egyéb sztár magazint, bulvárlapot. De nem rohanok a legújabb hajfestékért, bõrregenerálóért, körömerõsítõért sem. Nem fontosak az életemben.
Ja, és még mobilom sincsen. Tiszta selejtes vagyok, nem? De nekem jó így.
Azért kíváncsi lennék olyan felmérésekre, hogy a tvkben ránk ömlõ elvárások hány százaléknak tényleg a norma, hány százalék mondja azt, hogy hazudnak a reklámok, stb de a végén mindent ugyanúgy megvesz, megnéz stb, és hány százalék az, aki tényleg nem vesz részt a fogyasztói társadalom eme túlzásaiban? Jó tudom, eleve nehéz elkülöníteni, de valahogy esetleg mérik?
Ildi