Szülés után hamburgerre vágynak a nők - állítja egy új kutatás
A kutatás eredményeit az egyik gyorsétterem is felhasználta a reklámkampányához, ami igen megosztóra sikeredett
Egy Ausztráliában működő gyorsétterem, a Hungry Jacks piackutatást végzett, ami alapján kiderült, hogy a nők 39 százaléka szülés után a hamburgert kívánja a legjobban. A kutatás során 2000 édesanyát kérdeztek meg, válaszaik alapján pedig az is egyértelművé vált, hogy 55 százalékuk nagyon éhesnek érezte magát a szülés után.
Ezeket az adatok felhasználva a Burger King egy érzelmekkel telített reklámkampányt indított, amely nagy felháborodást keltett. A videóban olyan várandós nők szerepelnek, akik éppen a kórházban vajúdnak, majd bizonyos részek a szülés utáni első étkezést örökítették meg. A felvételeken az édesanyák miközben a karjaikban tartják az újszülött gyermekeiket, hamburgert esznek.
A reklámfilm annyira megosztó lett, amire talán a készítők sem számítottak. Sokak szerint ezek az intim pillanatok az egészségtelen étkezést hirdetik, és kifejezetten felelőtlenségnek tartják. A nők egy jelentős része azonban támogatta az „Örömcsomagok” névre keresztelt kampányt. Sokan megerősítették, hogy jól ismerik azt a hatalmas éhségérzetet, ami szülés után tör rá a kismamára.
„Szerintem minden nő azt ehet, amit akar, miután szült! Nemcsak kitüntetést érdemel, hanem azt is, hogy eldöntse mit eszik a szülés után” – fakadt ki egy édesanya kommentben.
Az elmúlt 9 hónapot jól bírtam, majd leírhatatlan fájdalmakon mentem keresztül, hogy világra hozhassam a kislányom. Hadd egyem már meg azt, amit akarok!
– írta egy másik édesanya.
A reklámfilmet IDE KATTINTVA tudod megnézni.
Babanet, 2024. október 16.