Új privát üzeneted érkezett!

Mivel nagyon jónak tartom ezt a kocsit, gondoltam nyitok egy topikot, hogy minnél több információt szedhessek össze vele kapcsolatban. Ide várom a véleményeket tapasztalatokat... külföldi beszerzésről, árakról... egyéb tipusokról amelyek ehhez hasonlitanak, azokkal kapcsolatos tapasztalatokról.


Én eddig ezt a kocsit tartom leginkább igényeinknek megfelelőnek csak sajnos nagy divathullám lengi körül, ezért az ára újonnan horibilis.

Egyedül a III. kerületben lehet kapni több mint kétszázezerért...


www.bugaboo.nl



Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


...és természetesen ha valakinek van használtan eladó akkor értesitsen...


elnézést ne nemtalálom a hoszú i-t a gépen...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


A Bayamo babakocsi nagyon hasonlit szerkezetben, árban a töredéke...

Jó lenne tudni, hogy minőségben is hasonlit-e....

Ha valakinek van ezzel a kocsival tapasztalata, kérem irjon....
Két kérdésem rögtön lenne.....


Nehezebb-e mint a Bugaboo ill. erre is rá lehet-e Maxi cosi ülést pattintani adapterrel....


...most látom, hogy a cimben rosszul pötyögtem be a nevet... :(


Ime Bayamo

Kép


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 

 
 

Súlyra a Bayamo 12.5 csak a váz 7.5

A Bugaboo 8.5 kérdés számomra, hogy ezt üléssel vagy anélkül értik...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Egymás mellett a kettő
Bayamo
KépKép

Bugaboo
KépKép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Bayamo mózessel

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Ezt most találtam Hauck márka árat tipust nem tudok...

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Értesültem egy másik hasonló kocsiról

I'COO Pico 4 még nemsokat tudok róla, igyekszem rákeresni...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

ilyen... azért ez szerintem egy kicsit más...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép
Kép
Kép
Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Ezt a kocsit Győr környékén 65ezer körül kinálják... gondolom Bécsből szerzi be ami annyit tesz, hogy valószinűleg ott olcsóbb

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Mamacka,
német, osztrák oldalakat néztél már? Bécs nincs messze, és ha annyival olcsóbb, érdemes kimenni érte... :)

Kép
mancs
 
 


Igen néztem, de újonnan ott sem olcsóbb... (a gyártó megkövetelik, hogy minden országban azonos áron lehessen hozzájutni) használtan kb a fele, de akkor azt még haza kell hozni és valjuk be az még úgy is marha sok... ráadásul egy kicsit tartok az ebayezéstől...


...a sztárkocsi az sztárkocsi... sajnos úgy néz ki nekünk ilyen nem lesz... Talán majd ha Courteney Cox-nak derogál... esetleg... :lol:

ha valaki tud olyan kocsit ami hasonló paraméterekkel, súly-funkció rendelkezik, kifizethető áron... az kérem értesítsen...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


...ja a bayamo az más azt lehet hogy lehet olcvsóbban csak azzal az a gond, hogy sokkal nehezebb...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Youpa-la X-SPORT ONE

Erről a kocsiról van valakinek tapasztalata?
A Mózes maga a sportrész megdöntve.


Teljesen új megoldás - mózeskosár és sport ülés egyben
Ha a babakocsit lefektejük mózeskosár lesz belőle, ha pedig megdöntjük, egy mozdulattal sport ülést tudunk belőle kialakítani

hátul tömlős nagy kerekek
elől bolygósítható és fixálható kerekek
tartozék esővédő, kupola, lábtakaró
állítható magasságú tolókar
könnyen összecsukható
az ülőrész megfordítható, illetve mózeskosár funkcióban önnálóan is hordozható a két fül segítségével
nagy bevásárló kosár

Kép


Autósülést lehet rá csatlakoztatni??? nem valószíbű...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


a kép nemtudom miér t nem sikerült...


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


...utánna néztem 15 kiló...

az nagyon sok...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Youpa-la - X-sport-one

Kép

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Hauck Esprit Infinity

Kép

Kép


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Hauck Esprit Infinity

A sportrész menetiránya megfordítható a vázon.
Háttámlája vízszintesbe dönthető (de a fenékrésznél látható törés megmarad benne, így hason a sportrészben nem tud aludni a gyermek).
Első kerekei bolygósíthatók, a hátsók tömlősek.
Összes kereke egy pattintással levehető és visszatehető.
A sportrész tetőkupolájának kivételével az összes huzat teljesen levehető és gépben mosható.

alumínium váz
állítható tolókar magasság
tetőablak, 5 pontos biztonsági öv
bevásárlókosár
súly: kb 11 kg

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Teszek fel pár képet a Bugaboo-ról

Kép Kép
ennyire lehet a vázat összecsukni.
Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


..ezt amúgy 150-ért kínálják... használtan....

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Youpa-la X-SPORT ONE Kép

Próbáltam ezt a kocsit...


...hááát...

valóban nagyon könnyű tolni és irányítani, azonban sportkocsi állásban a gyerek lába alig fér el... mivel a mózes mérete adott ezen nem is lehet változtatni...

öszvérmegoldásnak tartom... nem ajánlom.

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Nagggyon művész....


Bugaboo kicsit másképp.

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Testvér fellépővel

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Autós üléssel...

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 



Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


ha minden igaz graco ülést is lehet hozzá csatlakoztatni egy másik adapterrel...

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


BUGABOO CAMELEON
Kép

BUGABBO GEKKO
Kép

BUGABOO FROG
Kép


...fogalmam sincs, hogy mi a különbség a típusok között...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


http://images.google.hu/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN

Itt található egy leírás a Bugaboo történetéről...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


ICANDY 4 WHEELER TRAVEL SYSTEM




Kép



ezt első ránézésre jópofának tartom... megpróbálok utánna nézni

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Szia.

Én 6 éve csak ezt használom. jelenleg frogunk van. Kérdezz nyugodtan.

Ja és ez eladó 110000 lábzsákkal, ernyővel. Lábzsák új ára 100 euro ernyő 35 Kép Bugaboo terra :D
frog
 
 


Peg Perego uno
Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Szia Frog!

Szerintem mi már beszéltünk telefonon...
...bár akivel beszéltem az 98-ért kínálta a kocsit... de ugyanez a kép volt feltéve a hírdetésében...

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Peg-Pérego Uno Mod Rosso 81990,-
Peg-Pérego Uno Mod Rosso
Nagyobb kép



Jellemzői:

- háttámlája 3 pozícióban, vízszintesig dönthető
- karfája nyitható, illetve levehető
- levehető kocsitető, mley naptetővé szétzippezhető
- lábtartója állítható magasságú
- italtartó
- nagy bevásárlóháló
- könnyen lapra összecsukható
- teleszkópos rugózású
- első kerekei bolygósíthatók, hátsók fékezhetők
- könnyített alumínium váz
- levehető, kézzel langyos vízben mosható huzat
- súlya: 10,2 kg

- a külön megvásárolható mózeskosárral és gyermekhordozóval
kombinálva is használható

Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Peg Perego Babakocsi
Uno Blu Mod << Vissza


Ára: 84 990 Ft


Ajánlott kor: újszülöttkortól 15 kg-ig

Tartozék: lábzsák, tálca, tető, cumisüvegtartó, karfa, 5 pontos biztonsági öv

Vásárolható tartozék: hordozó, esővédő, játék, pelenkázótáska, szúnyogháló

Ülőrész jellemzői: vízszintesre dönthető, több fokozatban dönthető

Travel System rendszerre felkészítve: igen

Tető jellemzői: kupolásból nyári tetővé alakítható

Tálca jellemzői: levehető, gyermek előtt, pohártartóval

Karfa jellemzői: meghosszabbítható

Lábtartó jellemzői: állítható 2 fokozatban

Lábzsák jellemzői: patenttal rögzíthető, cipzárral nyitható

Kosár jellemzői: textil, nagy

Huzat anyaga: pamut es poliészter

Huzat kezelése: levehető, 30 fokon mosható

Váz anyaga: alumínium

Váz jellemzői: teleszkópos rugózás

Kerekek tulajdonságai: közepes méretű, 4db, bolygosítható első kerék, fékezhető, habosított műanyag futófelület

Tolókar jellemzői: kétirányból tolható, magassága állítható

Összecsukhatóság: lapalakúra

Méret nyitva H-SZ-M (cm): 89-59-100

Méret összecsukva ülőrésszel H-SZ-M (cm): 80-59-34

Ülőrész vázzal súlya (kg): 10,2

Figyelem! Ez a termék futáshoz vagy korcsolyázáshoz nem használható!

Kép


Peg Perego Gyerekülés
Primo Viaggio SIP Blu Mod << Vissza


Ára: 46 990 Ft


Ajánlott kor: újszülöttkortól 15 hónapos korig (13 kg-ig)

Bekötése: menetiránynak ellentétesen az autó 3 pontos biztonsági övével, a gépjármű első vagy hátsó ülésére, légzsákkal felszerelt első ülésnél nem használható, övzáró csat rögzíti az autó biztonsági övét

Tartozék: biztonsági öv, váll és csatpárna, naptető, újszülött ülésszűkíőbetét, energiaelnyelő betét a vázban, rögzítőtalp, beépített vízszintjelző

Vásárolható tartozék: játék, esővédő, szúnyogháló, bundazsák, ülésvédő, zsebes tartó, árnyékoló

Travel System rendszerre felkészítve: igen

Hordozókar jellemzői: véd a másodlagos visszacsapódás, felborulás ellen, 4 fokozatba állítható, hátrahajló, markolata ergonomikusan kialakított

Biztonsági öv jellemzői: 5 pontos , központi övfeszítős, magasssága több fokozatban állítható

Naptető jellemzői: lehajtható, levehető

Szűkítőbetét jellemzői: magassága több fokozatba állítható

Rögzítőtalp jellemző: állítható

Váz jellemzői: dupla héjszerkezet

További tulajdonságok: bölcsőfunkció, kiváló oldalvédelem

Huzat anyaga: poliészter és pamut

Huzat kezelése: levehető, 30 fokon mosható, kézzel mosható, nem centrifugázható

Hordozó súlya (kg): 4,5




Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Haberkorn Variosport babakocsi maxi cosi adapterrel (52 223 Ft)
Feladó: Válaszoljon a hirdetésre itt 06209994263
Dátum: csütörtök 19 július 2007
Kombi babakocsi, újszülött kortól használható. Néhány kézmozdulattal átalakítható tilitolivá, amely a babakocsik minden funkciójával rendelkezik

Természetesen TÜV által bevizsgált. (Garanciavállalás 2 évig, kivéve kopó alkatrészek).

Az aktuális EN1888/06 szerint, TÜV által bevizsgált.

A babakocsi a széles aluminium vázával nagyon robusztus és stabil.

Tulajdonságai:

Keret és váz alumíniumból

Légkamrás kerekek elöl 18 vm, hátul csuklós kerék 20 cm, kerekek polírozott mûanyagfelnikkel.

A kormányozható kerekekkel fõleg a városi közlekedésnél és sportnál élvezetté teszik a babakocsizást. A babakocsi olyan könnyedén tolható, mint egyik másik sem.

Mózeskosár
A mózeskosár két kézmozdulattal levehetõ és hordozókosárként használható. A kosár alján lábak találhatóak, amelyek az anyag védelméül szolgálnak. Belül nagyon puha finoman kibélelve, tartalmazza a puha matracot is.

A kosár takarását is tartalmazza

Sportkocsi felépítés
A sportkocsi feltét is 2 kézmozdulattal elhelyezhetõ, és szép nagy, hogy nagyobb gyekerek is kényelmesen tudjanak ülni benne. A lábtartó többszörösen állítható, mint a sportkocsi feltét is. Három különbözõ állásba lehet állítani (majdnem teljesen fekvõ pozícióig. A sportkocsi felépítés tetõje oldalt és hátul (megfigyeléshez) ablakokkal rendelkezik.

Komfort rugózás
a babakocsi kiváló rugózással rendelkezik, a rúgós kerékfelfüggesztés által.


5 pontos biztonsági öv - párnázott
(a legmagasabb biztonsági követelményeknek)


Az anyaga poliészter és pamut keverék.
(természetesen kézi mosás lehetséges)


Napfénytetõ és bevásárlókosár
(A tetõ tépõzáras ablakkal rendelkezik, továbbá meg kell említeni a praktikus hálót az alján, amely bevásárlásaihoz sok helyet biztosít és nagyobb terhelésnél sem súrolja a padlót.

Babahordozó Adapter
A babakocsit eredeti Maxi Cosi Adapter 06/10 szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy a váz Maxi Cosi bébiüléssel használható.

Felépítés mindkét irányba
Mind a mózeskosár, mind a sportkocsi feltét mindkét irányba felszerelhetõ.

extrém kicsire összecsukható
A terjedelmes helykínálatának ellenére összecsukott állapotban minden csomagtartóba belefér.

Osztrák minõség
kocsikat Ausztriában dolgozzák és alakítják ki, gyártásuk Kínában folyik. Hibátlanok, nagyon divatosak és csúcsminõségûek - több mint 3000 elégedett vevõm tudja ezt igazolni. Ausztriában majd mindenhol fellelhetõ a boltokban (csak jelentõsen drágábban). Ha egyszer alkatrészek hiányoznának, utánrendelésre van lehetõség.

Adatok és tények:
Valamennyi részének összsúlya 13 kg

Súlya mózeskosárral kb. 10,5 kg
Súlya sportkocsi feltéttel kb. 10,5 kg

Fekvõfelület a kosárban hossz 79 cm szélesség 33 cm magasság 21 cm

Tolókar magasság 100 cm

Felépített méret - teljes szélesség 58 cm teljes hossz 100 cm

Váz mérete összecsukva hossz 87 cm magasság 32 cm szélesség 58 cm, minden autó csomagtartójába belefér, mivel a mózeskosár és a sportkocsi feltét levehetõ.

Hamarosan pink-fekete, piros-fekete és zöld-fekete változatban is
Haberkorn Variosport babakocsi maxi cosi adapterrel Kattintson alább a kép kinagyításához
Haberkorn Variosport babakocsi maxi cosi adapterrel Haberkorn Variosport babakocsi maxi cosi adapterrel Haberkorn Variosport babakocsi maxi cosi adapterrel
Anti spam: Nem kívánok értesülni semmiféle szolgáltatásról sem kereskedelmi ajánlatokról.
Kerület, hely: XVI.

Kép
Kép
Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 



Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 


Egyre inkább a P.P. babakocsik felé tendálok...

Könnyű, esernyőre csukható, lehet hozzá mózest csatlakoztatni, autósülést...

Itt egy összefoglaló tapasztalat a P P Veneziáról:

Szia! Nekünk Veneziánk van, és nagyon szerettem!!! Most 1 éves a kislányom, most már inkább esernyőkocsizunk, de ha nem kéne emeletre cipelgetnem, valószínű még mindig ezt használnám.
Kb fél évig használtuk, de bármennyire is "útban van", nem vagyok hajlandó eladni, mert hátha jön még egy tesó!

A babakocsivásárlásnál ne okvetlen arra hallgass, hogy ki mit mond, mi a jó, hanem mérd fel a saját igényeidet és ez alapján válassz.

Nálunk szempont volt, hogy nincs liftünk és a másodikon lakunk, tehát egy könnyű kocsi kellett, amit fel-le lehet cipelni könnyebben. A Venezia volt a maga kategóriájában a legkönnyebb 9,5 kg. Ezen kívül nagyon frankón lapra csukható, nekünk ez is szempont volt, mert nem tudjuk sehol megoldani a tárolást a lakáson kívül, tehát szuperül elfér az előszobában az egyik ajtó mögött. Ja, és a kicsi autónk csomagtartójába is befér.
Szempont még, hogy hol fogod használni. Ha városon belül fogod tologatni a bébit, többnyire aszfalton, akkor jó a Venezia nagyon - szuperül navigálható akár 1 kézzel is (ha közben telcsizel v. esernyőzöl). Ezenkívül felfér a buszra, villamosra, befér a boltajtókon, kifér a biztonsági csipogók között a boltban stb. (Sok nagyon nagy babakocsival ezek némelyike gondot jelenthet). A súlya miatt nem gond, ha 2-3 lépcsőnyit meg kell emelned (sokszor van ilyen).
Ha olyan helyen laksz, ahol kevés az aszfalt, rossz az út, inkább terepes a hely, akkor jobbak a nagykerekű kocsik.

De visszatérve a Veneziára - amikért szerettem: pikpakk lehet nyitni-csukni, szinte menet közben is állítgathatom rajta a dolgokat (háttámla állítás, napvédő fel-le húzogatása, bolygókerekek váltása (mind a 4 kereke bolygósítható!), a tolókar átfordítása menetirányba vagy vissza (pl. ha nagyon nagy szembe-szél volt - na ez utóbbinál egy csomószor néztek is a járókelők, csak megálltunk, átfordítottam a kart, fixáltam a hátsó kereket, bolygósítottam a másik kettőt és már mentünk is széllel szemben, de védve :-) ) , ja és a tolókart is lehet feljebb állítani, ha apuka tolja. Összecsukott állapotban is tudod gurítani, az alsó 2 kerekén, mint egy görgős bőröndöt.
Jó nagy bevásárlókosara van, és ennek a "szája" is fel-le hajlítható, hogy amikor beleteszed a cuccot, beférjen a nagyobb átmérőjű is, majd visszahajtod és senki nem lát bele. Vannak hozzá további praktikus dolgok, karfára tehető műanyag tárolócskák, cumisüvegtartó stb. Ami még szupi volt, hogy nem kellett lábzsák! Egész télen simán takarókkal járkáltunk (persze overálban), és csak behúztam a lábzsákos részt és kész. Tök jó idő volt "odabenn" (Azért ha belegondolsz, egy lábzsák is 20E körül van, szóval nem mindegy) és el is fért a bébi. Arról meg nem is beszélve, ha betértünk egy boltba, nem kellett lábzsákot fel-le, hanem kinyitottam a cipzárt és kész, már nem izzadt bele. Nyáron pedig ennek a tetejét le lehet cipzározni és akkor csak simán "fedetlenül" lehet a bébi.
Most így gondolkozom, és nem nagyon tudok felhozni semmit, amit nem szerettem benne. Talán csak azt, hogy macskakövön és göröngyös-füves terepen nehezebb tolni (bár rájöttem egy időre rá, hogy ilyenkor ki kell kapcsolni a bolygókereket).

Visszagondolva picit tapasztaltabb fejjel újra ezt venném meg, mindenesetre én tuti nem költenék külön mózeskosárra, mert nem fogod sokáig használni! Az első hónapban alig fogod még kivinni a babát, tehát inkább 2 hónaposan kezdődnek a babakocsi-túrák. 4-5 hónaposan már kezd kíváncsi lenni, nekem már feljebb kellett hajtanom sima vízszintesből kicsit a háttámlát, hogy nézegethessen. Onnantól már csak akkor fektettem vissza, ha elaludt útközben. (Erre is tök praktikus.) 6 hós korában már átalakítottuk sportkocsivá, mert menet közben ülni akart. 8 hósan meg átnyergeltünk esernyőkocsira.
Épp a napokban tűnődtem, hogy a Venezia most már nem is fog kelleni, csak a tesónak. Szóval nagyon örülök, hogy nem vettem többszázezerért mindenféle hiperszuper kocsit kiegészítőkkel, mert nem használtuk volna ki..
Bocsi, hogy hosszú voltam!! További jó babavárást!


Kép

Kép
Kép
Kép
mamacka
 
 

Vissza: Keres - kínál

Jegyzetfüzet:

 

X
EZT MÁR OLVASTAD?