#baba#anya

Új játszóteret nyert a Nap gyermekei program fődíjas ovija – több száz napóra készült országszerte a dm felhívására Sajtóközlemény

Törökbálint, 2017.06.16.  –  A Nap gyermekei pályázat fődíjas ovisai igazán különleges nyereménynek örülhettek: a dm a Pitypang Művészeti Óvoda igényeit figyelembe véve segített felújítani az intézmény játszóterét, amelyet egy családi nap keretében adtak át június elején. A dm pályázatára 495 óvodától érkezett pályázat, összesen 620 napórát készítettek el a gyerekek, így biztosan nagyon sokan megismerték ősi időmérő eszközünk működési elvét.

Új játszóteret nyert a Nap gyermekei program fődíjas ovija – több száz napóra készült országszerte a dm felhívására

A dm idei Nap gyermekei pályázatának középpontjában a napóra állt, a pályázó óvodák szebbnél szebb napórákat készítettek, a gyermekek játékosan ismerkedhettek meg a nap-árnyék jelenségekkel, s néhány egyszerű szabállyal: amikor nagyon kicsi a gyerekek árnyéka, akkor tilos a napon tartózkodni, ha az árnyék viszont nagyobb, mint a gyermek maga, akkor már biztonságosabb.

A beérkezett napórákra a nagyközönség on-line szavazhatott, majd a tíz legtöbb voksot begyűjtő napóra közül a dm és partnereiből álló zsűri választotta ki a fődíjast.

A díjat a budapesti Pitypang Művészeti óvoda nyerte el, a gyerekek új fészekhintát kaptak gumiburkolattal, új gyepszőnyeget a régi homokos terület helyére, a homokozójuk fölé pedig napvitorla került.  Az udvarban az árnyékolásról szerencsére hatalmas fák gondoskodnak, így az új játékelemeket is nyugodtan, a napégés veszélye nélkül használhatják a kicsik. Az óvodásokat egy családi nappal is meglepte a drogéria, a gyermekek és szüleik pedig egy ingyenes melanoma szűrésen is részt vehettek.

A dm Nap gyermekei programjának célja, hogy felhívja a figyelmet a gyermekkori napvédelem fontosságára, a kisgyermekkori napégés ugyanis növeli a felnőttkori melanoma kialakulásának veszélyét.

„Hiszünk a játékos edukációban, ezért idén egy különleges feladattal készültünk; s talán soha ennyi napóra nem készült még egyszerre hazánkban, mint most. Az óvodák nagy lelkesedéssel alkottak, sok pozitív visszajelzést kaptunk a pályázat témájával kapcsolatban. Lehet, hogy nem minden napóra jár pontosan, de biztosan minden gyermek tanult valami hasznosat a napvédelemről – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A pályázó óvodák a L’OREAL Magyarország Kft. naptej-támogatásának köszönhetően annyi naptejet kaptak, hogy a nyári időszakban gondoskodni tudjanak a kicsik napvédelméről. A leggyorsabban pályázó 100 óvoda kreatív készleteket nyert a STABILO jóvoltából, a MelanomaMobil minden óvodába tájékoztató anyagot juttatott el a napvédelem legfontosabb lépéseiről.

A pályázatban központi szerepet kapó napórával a családok a dm UV-ellenőr roadshow-ja keretében is találkozhatnak. A dm a nyári hónapokban népszerű strandokon várja aktivitással a látogatókat, a gyerekek a napóra működési elvével is megismerkedhetnek, miközben a dm UV-ellenőrei naptejjel kenik be őket.

A programban a dm partnerei voltak: L’OREAL Magyarország Kft., STABILO, MelanomaMobil, Aranyág Alapítvány.

A dm drogerie markt-ról röviden

13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

 

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", amelynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 258 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

 

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" avagy "Itt vagyok önmagam, itt vásárolok" szlogennel történő azonosulást.

2017. június 16.

 
 
 
Címkék:  

színes világ

X
EZT MÁR OLVASTAD?