#baba#anya

MagyarBrands díjátadó - a legsikeresebb hazai márkák ünnepe

A MagyarBrands Program nyolcadik éve segíti a fogyasztókat a magyar márkák közötti eligazodásban. Szigorú kiválasztási rendszerével minden évben mérlegre teszi a hazai brandek teljesítményét, és díjazza ezek közül a legeredményesebbeket.

A nyolcadik alkalommal meghirdetett MagyarBrands Program célja ráirányítani a fogyasztók, és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb, vezető termékekre és szolgáltatásokra. A Díj azonban nemcsak a fogyasztóknak jelent aktív segítséget az értékelésben, hanem a résztvevő márkák számára is, márkaépítésük során. Hogy ez a fajta megmérettetés a hazai márkáknak is egyre fontosabb, azt mi sem mutatja jobban, minthogy rekordszámú pályázat érkezett a 2017-es programba. A díjazottak között olyan márkák is helyet kaptak, mint az Ars Una, a Madách Színház vagy a Regió Játék.

A „Kiváló Fogyasztói Márka” kategória egyik győztese az Ars Una, a díjat Nikolic Aleksandar kereskedelmi igazgató vette át.

A „Kiváló Fogyasztói Márka” kategória egyik győztese az Ars Una, a díjat Nikolic Aleksandar kereskedelmi igazgató vette át.

MagyarBrands díjazás

A MagyarBrands kiválasztásra egy márka nem csak pályázati úton jelentkezhet, hanem a MagyarBrands Szakértői Bizottság zsűritagjainak jelölései által, illetve az adatbázisok és az aktuális online kutatási eredmények is fontos szerepet kapnak a kiválasztásban. A MagyarBrands csak olyan márkákat díjaz, amelyek Magyarországon születtek vagy alapításukban magyarok vettek részt. A 2017-es MagyarBrands Programban a kiemelt pályázati érdeklődésnek köszönhetően a bejutási küszöb sokat emelkedett: a fogyasztói és üzleti kategóriában 6 százalékkal. A “Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriájának egyik idei győztese, a REGIO JATÉK. A márka mögött álló vállalat százszázalékig magyar tulajdonú és több mint 27 éve meghatározó szerepet tölt be a hazai játékpiacon, és jelenleg a 34 áruházon túl webshopon keresztül is értékesíti a termékeit. “A REGIO JÁTÉK legfőbb értékei között szerepel a hagyományos magyar játék márkák megőrzése és fejlesztése, ezért nagy örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy ebben az évben a MagyarBrands díjat is átvehetjük. Fontosnak tartjuk a magyar játékkereskedelem folyamatos fejlesztését, így a hagyományos, magyar identitáshoz tartozó játékok is megtalálhatóak üzleteinkben. Ilyen például a diavetítő, az 50 éves eredeti Gazdálkodj okosan! társasjáték és a gyerekkorunkból jól ismert fém kutyaház persely is." - mondta el Gyaraki Dávid a REGIO JÁTÉK marketing vezetője.

A MagyarBrands Program és Díjátadó

A MagyarBrands Díjat elnyert márkák a MagyarBrands Programban vehetnek részt, amely a BrandExcellence Akadémiával közösen nyújt szakmai támogatást a díjnyertes márkáknak.

A hazai márkák számára jelentős kihívással jár a nemzetközi márkákkal való lépéstartás, az aktuális marketing trendek követése, a digitalizációval együttjáró folyamatos megújulás. Ezért a MagyarBrands Program igyekszik mindebben támogatni a díjazott márkák munkáját, kiemelt figyelemmel a márkaépítéshez kapcsolódó témakörökben. A Program ezért résztvevő márkái számára szakmai képzéseket szervez, megjelenést biztosít számukra szakmai konferenciákon, valamint üzleti reggeliken való részvételhez, a legaktuálisabb marketing-, vagy kereskedelmi témák megvitatásához.

Ez az indíttatás hozta létre az április 12-én megrendezett „Márkaépítés a munkaerőpiacon” konferenciát, melynek megálmodói között a MagyarBrands mellett megtalálhatjuk a Superbrands és a BrandExcellence programokat is. A márkák kommunikációs szakemberei és HR vezetői a délelőtt folyamán előadásokon és gyakorlati workshopokon szerezhettek tudást arról, mit várnak az alkalmazottak, amikor munkáltatót választanak és ezzel szemben mit kínálnak a munkáltatók. A résztvevők helyzetjelentést kaptak a 2018-as trendekről a munkaerőipacon, megismerhették a legjobb gyakorlatokat a toborzással és megtartással kapcsolatban, valamint a márkaépítés kerekasztal beszélgetés során HR és kommunikációs vezetők beszélgetését hallgathatták meg a stratégia építés és bevezetés-üzemeltetés kapcsán. 

A konferencia zárásaként négy MagyarBrands díjas márka női vezetője mutatta be legjobb munkavállaló-barát gyakorlatait: az Alföldi Tej, a Danubius Hotels Groups, az Ivanka és az újHáz Centum ügyvezetőasszonyaitól kaphattak útmutatást a megjelentek.

A kerekasztal beszélgetés résztvevői (balról – jobbra): Ivánka Katalin (IVANKA),  Kőnig Erika (Danubius Hotels Group), Dr. Rázsóné Szórády Csilla (újHÁZ Építőanyag Nagykereskedelmi Zrt.), Rózsás Mónika (Alföldi Tej Kft.) és Szörnyi Krisztina (HVG Exta)

A kerekasztal beszélgetés résztvevői (balról – jobbra): Ivánka Katalin (IVANKA),  Kőnig Erika (Danubius Hotels Group), Dr. Rázsóné Szórády Csilla (újHÁZ Építőanyag Nagykereskedelmi Zrt.), Rózsás Mónika (Alföldi Tej Kft.) és Szörnyi Krisztina (HVG Exta)

Mindezek után ünnepélyes keretek között került sor a Díjak átadására.

A díjazott márkák képviselői az ünnepi műsor során Guessous Mesi Trio kivételes zenei produkcióját és Simon Márton szlemmerelőadását hallhatták, valamint a gálavacsorán folytatták az ünneplést.

 

 

 

2018. április 23.

 
 
 
X
EZT MÁR OLVASTAD?