A MAM AZ UNIÓS TERMÉKBIZTONSÁGI DÍJ NYERTESE
Bécs, 2019. október 2. – Az uniós termékbiztonsági díj azokat a vállalkozásokat jutalmazza, amelyek mindent megtesznek a fogyasztók védelme érdekében. Az orvosszakértői támogatással kifejlesztett, innovatív bébitermékek vezető világmárkájának, a MAM-nak a képviselői 2019. szeptember 26-án Brüsszelben vehették át a jogérvényesülésért, fogyasztópolitikáért és a nemek közötti egyenlőségért felelős uniós biztostól Věra Jourovától a díjat.
A MAM a Special Mention Award díjban részesült a cumik és a babatápláláshoz kapcsolódó eszközök biztonsági szabványai által támasztott követelmények felállításáért ill. túlteljesítéséért, mivel a MAM vezető szerepet játszott a vonatkozó szabványok kidolgozásában, növelve a biztonsági szintet szerte az iparágban.
A vállalat belső követelményei és tesztelési kritériumai bőven túlteljesítik az előírásokat. A MAM cumikat 40 különböző tesztelési módszernek vetik alá, mielőtt értékesítésre kerülnek. A MAM cumisüvegeknek is meg kell felelniük 28 különböző vizsgálaton. A vállalat saját kutatási részleget hozott létre, és termékei kifejlesztése során orvosszakértőkkel és szülőkkel szoros együttműködésben dolgozik. A robusztus nyomonkövethetőségi rendszer hosszú évekre visszamenően biztosít minden információt a MAM termékekről.
“Nagy megtiszteltetésben részesültünk az Európai Bizottság termékbiztonsági díjának rangos elismerése által. Több, mint 40 éve vezető szerepet töltünk be a termékbiztonság területén az iparágban, számunkra a babák jóllétéhez, biztonságához és egészségéhez hozzájáruló termékek kifejlesztése a legfontosabb” - nyilatkozta Peter Röhrig.
A MAM vállalatról
A MAM vállalatot több, mint 40 éve alapították azzal a szilárd meggyőződéssel, hogy semmi másnak nincs hosszabb távú hatása, mint a babák egészséges fejlődésére történő fókuszálásnak. A MAM osztrák márka, a vállalatnak jelenleg több, mint 950 munkatársa van, és évente több, mint 70 millió terméket értékesít közel 60 országban. "Minden baba és anya egyedi, és ez a tény áll a kutatásunk és fejlesztésünk középpontjában. Ha az a kérdés merül fel, hogy “tökéletes design, orvosilag igazolt funkcionalitás vagy biztonság?”, a válaszunk “mindhárom”. Együtt olyan termékeket tervezünk, amelyek a legfőbb támogatást jelentik a babák egyéni, természetes fejlődéséhez”, teszi hozzá Peter Röhrig, a MAM alapítója és tulajdonosa. További információért látogasson el a weboldalra, mambaby.com.
Az uniós termékbiztonsági díjról
A kisgyermekek korosztálya különösen érintett, amikor termékbiztonságról van szó. A termékbiztonsági díjjal az EU azokat a vállalkozásokat jutalmazza, amelyek az EU jogrendszere által támasztott követelményeket túlteljesítik a még nagyobb fogyasztói biztonság érdekében. A legjobb gyakorlatok bemutatásán keresztül az Európai Bizottság azok követésére szeretne ösztönözni más vállalkozásokat is, hogy ezáltal emelkedhessen a fogyasztóvédelem színvonala egész Európában.