A magyar márka érték
A MagyarBrands program hetedik éve díjazza a magyar vonatkozású, kiváló márkákat. Idén a kiváló fogyasztói és üzleti márkák mellett már az innovatív cégek munkáját is elismerték. Az idei díjazottak között olyan márkák is helyet kaptak, mint az Ars Una, a Budapesti Operettszínház, a Momert, vagy a Régió Játék.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkákat értékel, amelyek Magyarországon születtek vagy a létrejöttükben magyarok vettek részt. A MagyarBrands “Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriájának egyik idei győztese, a REGIO JATÉK. A márka mögött álló vállalat százszázalékig magyar tulajdonú és több mint 25 éve meghatározó szerepet tölt be a hazai játékpiacon. “A REGIO JÁTÉK legfőbb értékei között szerepel a hagyományos magyar játék márkák megőrzése és fejlesztése, ezért nagy örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy ebben az évben a Magyarbrands díjat átvehettük. Fontosnak tartjuk a magyar játékkereskedelem folyamatos fejlesztését, így a hagyományos, magyar identitáshoz tartozó játékok is megtalálhatóak üzleteinkben." - mondta el Gyaraki Dávid a REGIO JÁTÉK marketing vezetője.
A MagyarBrands Programba nem csak pályázati úton kerülhetnek a cégek. A kiválasztásban fontos szerepet kapnak az adatbázisok, aktuális online kutatási eredmények, és a MagyarBrands Szakértői Bizottság zsűritagjainak jelölései. A márkák monitorozásánál is fontos kiindulópont az országos védjegyadatbázis, az üzleti márkák esetében a Bisnode-adatbázis, de emellett online kutatás és egyéb adatgyűjtés is segíti a legjobb márkák kiválasztását.
Új kategória: Innovatív márka
2016-ban először díjazták az olyan hazai márkákat, akik az innovációs lehetőségeket nem csak a K+F-ben látják, hanem a szervezet kialakításában vagy a marketing- és értékesítési munkában kifejtett kreativitásban. Így az a márka pályázhatott sikeresen, amelyik folyamatosan újít meglévő termékein; új terméket, szolgáltatást fejleszt, ami megváltoztatja a fogyasztói szokásokat; vagy új fogyasztói igényeket elégít ki; vagy egyedi, új értékesítési csatornákat, szervezeti megoldásokat használ, illetve új, kreatív marketingeszközöket alkalmaz.
A MagyarBrands Gálát április 13-án a Budapesti Operettszínházban tartották, ahol a kitüntetett márkák képviselői személyesen is átvehették a díjakat. Ha érdekli, mely márkák részesültek még díjazásban, katt ide: www.magyarbrands.hu