Mi már sejtjük, hova húz ezentúl a szíved baba-mama termékekért!
Ahogy a kisbabája fejlődik, idővel minden szülő megtapasztalja, milyen varázsereje van a meséknek: legyen az a legelső színes lapozó, egy mondókáskönyv, vagy egy kedves, állatos történet; könnyen megfigyelhetjük, micsoda hatást gyakorlunk velük a gyermekeinkre, még ha mi magunk talán már unjuk is picit ugyanazokat a kedvenceket lapozgatni.
Hát még milyen melegséggel tölt el bennünket, amikor egy-egy saját magunk által kitalált történetre csillan fel a csemeténk szeme, és kéri, mondjuk el a történetet újra és újra! És hogy miért épp ezeket a meséket szeretik hallani a legjobban? Mert a magunk alkotta sztorik illeszkednek leginkább az addig megismert világukba: abba a világba, amiből egyszer majd nekik kell saját erejükkel, kreativitásukkal, egyedi képességeikkel, jól működő, biztonságot adó életkörülményeket megálmodniuk és felépíteniük.
Talán egy ilyen mesének köszönhető álomból indult el annak idején egy ajkai testvérpár, az EcoFamily alapítóinak története is, akik hittek benne, hogy képesek olyan üzlethálózat üzemeltetésére, ahol nemcsak a haszon, hanem a hasznosság is elsődleges érték.
Bíztak benne, hogy előbb-utóbb beérik majd a munkájuk gyümölcse, így az az elképzelésük, hogy a tartósan kedvező áron elérhető termékkínálatukkal egyre több háztartásban emeljék a családok életminőségét, mára már megvalósulni látszik.
Persze az eleinte Euro-One, majd EuroFamily néven megismert üzleteik csakúgy, mint a folyamatos növésben levő gyerekek, rengeteg változáson mentek keresztül a kezdetek óta. Az évek alatt kitapasztalták, mi az, amire a vásárlóiknak igazán szüksége van: egy megbízható helyre a bevásárlásban, ahol nem ömlik a nyakukba átláthatatlanul nagy választék, mégis bőségesen válogathatnak a számukra jól bevált, minőségi termékek közül. 2020 óta, alkalmazkodva a webes vásárlások iránt megnövekedett igényekhez, vásárlóik – szerte az országban - már otthonuk kényelméből is leadhatják rendelésüket. Ez az év más izgalmas változásokat is hozott az áruházlánc életébe: a gazdaságosság mellett az egészség- és környezettudatosságra, valamint a fenntarthatóságra helyezték a fókuszt, mindezt pedig a már napjainkban ismert, EcoFamily-re történő névváltoztatással pecsételték meg.
De miért is meséltük el mindezt neked, kedves Babanet olvasó? Nos, több nyomós okunk is van rá, figyelj csak! Az EcoFamilynél továbbra is arra törekszenek, hogy eleget tegyenek a hozzájuk betérők vásárlási szokásainak, ezért még tovább bővítik kedvező árú termékeik palettáját: az eddig elérhető háztartási vegyiáruk, kozmetikai cikkek, papíráruk, édességek, ajándéktárgyak, valamint reform- és biotermékek mellett mostantól ugyanis kiemelt figyelmet szentelnek baba-mama termékpalettájuk fejlesztésére is.
A februártól megújuló Babanethez hasonlóan olyan közösség építése a céljuk, akikkel együtt gondolkodva, hasonló értékek mentén törekedhetnek a harmóniára az élet minden területén. Épp ezért büszkék vagyunk rá, hogy a hónapok óta tartó közös tervezgetések, ötletelések után, hamarosan megmutathatjuk, hogy mint kreatív, saját történettel előálló szülők, milyen projekteket álmodtunk meg nektek a háttérben.
Bízunk benne, hogy a Babanet és az EcoFamily közösségi platformjain is velünk tartotok majd ezen az izgalmasnak ígérkező úton, hiszen mi másból is nőhetne ki a közös mesénk, ha nem az együtt átélt élményekből.
K.V., 2023. február 08.