Sziasztok,
Angi,
ferjed laba
Gipsz
szegeny
Jobbulast neki!!!!
Mon,
fogaitok
Belegondolni is rossz. Itt kint iszonyatos arak vannak meg ugy is, hogy van biztositasa az embernek. Fatusnak nemreg raktak fel a fogszabalyzojat. Az aratol majdnem hasra ertem
Judit,
Geped
Hat igen, par ev alatt sokat valtozik az ember, nekem is hianyerzes lep fel ha egy ideig nem jutok nethez. Rosszabb mint a drog
Altatasos fogorvoslas kb. 6-800 USD-vel dragitja a szamlat. Azaz mikor nekem volt gondom a fogammal akkor ezt mondtak.
Filmek, DVD-k
En mar lassan gyujtonek szamitok, igy van egy ket ajanlatom
:
En ezeket ajanlanam chick-flick-nek:
- Cinderella Story --- ez igazabol teenagerekrol szol, de nagyon aranyos a nagyobb lanyom egyik kedvence, de nekem is tetszik. Hilary Duff-fal a foszerepben
- How to lose a guy in 10 days --- Kate Hudson es Matthew McConaughey foszereplesevel
- Love Actually --- Hugh Grant foszereplesevel
- My Big Fat Greek Wedding --- igazi gorog humoros szerelmi tortenet
- Prince & Me --- ez is teenagereknek keszult fokent, de nekem is nagyon tetszik
- Raising Helen - Kate Hudson, John Corbett foszereplesevel
- Something's Gotta Give - Jack Nicholson, Diane Keaton, Keanu Reeves foszereplesevel. Iszonyatosan jo, olyan chick-flick mozi, ami meg a ferjemnek is nagyon tetszett, mindenfelekeppen ajanlom
- Sweet Home Alabama - Reese Witherspoon foszereplesevel
- Under the Tuscan Sun - Diana Lane foszereplesevel, ezt epp tegnap neztuk meg tobbedszerre. Ezt is nagyon tudom ajanlani.
- What Women Want - Mel Gibson foszereplesevel, szerintem ez is nagyon jo. Mikor egy ferfi meghallja a nok gondolatait....
- Family Man - Nicolas Cage foszereplesevel, ez szinten nagyon tetszett a ferjemnek is.
- Count of Monte Cristo - ha szereted a kozepkori torteneteken alapulo filmeket, nekem tetszett
Megjelent meg egy par, nem rosszak, de nem is kiemelkedoen jok:
- Two weeks notice - Sandra Bullock, Hugh Grant
- Mona Lisa Smile - Julia Roberts, Kirsten Dunst, Julia Stiles, Maggie Gyllenhaal foszereplesevel, nem rossz.
- Maid in Manhattan
- Legally Blonde, Legally Blonde 2 - Reese Witherspoon foszereplesevel
- Dirty Dancing - Havanna Nights - en sokkal tobbet vartam ettol a movie-tol, de volt akiknek nagyon tetszett.
Teenager movie-k chick-flicknek is elmennek:
- What a girl want
- Princess Diaries - ez nekem tetszett, s most jon ki dec. kozepen a masodik resze, humoros
- Freaky Friday
- Ella Enchanted
Van meg egy par, de azok annyira nem jok, de ez sajat velemeny.
Hu jo hosszura sikeredett.
Na lassan ideje lefekudnom aludni,
kellemes vasarnapot nektek,
Andi