2008.12.04 17:44
Szerző: orsimorsi
sziasztok!
Gratula Hunor babához
megvettem párom kari ajándékát, még mielőtt hazajönne, vettem neki egy vadi új filofaxot, meg egy szép gravírozható tollat, mert, hogy tollmániás.
annyira fura vezetni már, kezdek félni közben, hogy mások hülyesége, meg agresszivitása, miatt bajom vagy karambolom lesz, főleg ebbe az esős időben.
vettem magamnak málnalevél teát, azt naponta hányszor isszátok?
ne is mondjátok szolgáltatót, mert az agyam megáll és ácsorog tölük, leírom, hogy mi történt velünk.
Áprilisba a lakás felújítás alkamával kicseréltük mint jó fogyasztó a vizórákat (mert lejárt a érvényességük) szakemberrel aki írt egy jegyzőkönyvet a régiekről, meg a cseréről,meg azok épp aktuális állásáról.
Mi bejelentettük az X kft.-nél akik ezzel fogalakoznak,hogy lecseréltük őket és hitelesíteni kell, kijött tőlük egy ember aki elvitte a a vizes által írt jegyzőkönyvet,hogy átvezeti a cserét(mert hát ez is a dolguk), mi akkor megnyugodva, ez pipa ez is megoldva.
Na de jött a díjbeszedő számla, nulla vízfogyasztás a számlán a régi vízórák gyári száma...mi igaz naivan arra gondoltunk, hogy van átfutási idő majd a következő leolvasásnál(2 havonta van leolvasás és köztes hónapba jön a számla) már jó lesz, jött is a vízórás, leolvassa, majd közli, hogy nem jó valami,mert nem jók a vízórák száma, mondtuk, mert 2 hónappal ezelőtt kicseréltük bla bla.
Erre hát ez sajnos nem lett átvezetve,mert a kolléga kilépett és nem csinálta meg, majd ő elintézi odabent.
Újabb számla megint nulla vízfogyasztás, bambán állunk, szólunk, hogy vmi nem stimmel...
Erre a X kft szól, hogy ők nem kapták meg a cserejegyzőkönyvet, meg hibásan lett kitöltve(amit az ő emberük töltött ki), kiküldenek egy papírt, hogy adj uram isten azonnal, töltsük ki a jegyzőkönyvet, mert a vízművek, meg a díjbeszedő haragjára számíthatunk.
(megjegyzés: ha nem kapták meg akkor honnan tudja, hogy hibásan lett kitöltve?)
Mi kitöltöttük, október 8-án fel is adtuk, jön a novemberi 15-vel a díjbeszedő számla újabb nullás vízfogyasztással. Telefonáltam X kft-nek(tudjátok percekig kérem várjon a kezelő jelentkezésére)
Megkérdem én, hogy ez hogy lehetséges, hogy április óta nem sikerül átírni 4 vízóra számát és elindítani a dolgot a díjbeszedővel?
Ügyfélszolgálatos: mert hibás volt a jegyzőkönyv amit ők kaptak a hitelesítőtől, és így nem fogadta el a díjbeszedő.
Én: mondom de amit visszaküldtünk jegyzőkönyv okt. elején azzal mi a történet?
Üsz: ja az már jól lett kitöltve, meg a díjbeszedő is elfogadta okt 22.-vel, mert hetente csak egyszer kommunikálnak a díjbeszedővel.
Én: okt. 8 és okt. 22. között nem egy hét telt el, és a számla is nov.15-vel készült. Ez egy kicsit több mint egy hét...
Üsz: nem fogunk fejvesztve rohangálni a bejövő levelekkel,mert több mint 500 érkezik
Én:és most akkor az önök trehánysága miatt fogunk most majd 30-40 ezres vízszámlát fizetni?
Üsz: (még ő volt felháborodva ezt válaszolta)eddig is használták a vizet miért nem tették félre minden hónapba azt az összeget amit használtak és most akkor nem okozna kifizetni önöknek a 30-40 ezres vízszámlát...
én megdöbbenve,felháborodva viszonthallásra
hmm ez a magyar ügyintézés..
1. ne turkáljon a zsebembe, hogy mennyi megtakarításom van.
2. annyi kellett volna, hogy elismeri, hogy ők hibáztak és segítene esetleg vmi részletfizetés elintésében.
Van erre vmi lehetőség?
az emberi bánásmódba már nem is reménykedem