Új privát üzeneted érkezett!

Sziasztok!

A Facebook csoport oldalán felvetett kérdés eredményeként jött létre ez a topik, azzal a céllal, hogy készülődjünk a Karácsonyra együtt!

Gyűjtsünk ötleteket dekorációra, ajándékokra, sőt, jöhetnek a receptek is, ki mit főz a karácsonyi vacsorára, milyen sütiket fogtok sütni - ebben én spec. elég kezdő vagyok -, stb. Sőt, én pl. szívesen veszek tippeket takarításra is, hogyan szervezzem, mivel kezdjem, és így tovább, mert hát nem vagyok egy házitündér sem egyébként.

Már csak hét hétvégénk van a készülődésre, és ahogy az idén először megírt listámból kiderül, baromi sok még addig a dolog.

Mindenkinek kellemes készülődést!

Dia

[size=12:d15e2bdd2c][color=blue:d15e2bdd2c][b:d15e2bdd2c]Gyerekszoba blog - Neked is volt gyerekszobád?[/b:d15e2bdd2c][/color:d15e2bdd2c][/size:d15e2bdd2c]
dia
Budapest
 
 
 


Sziasztok!

Ez a 7 hét eléggé sokkolt, még eszembe se jutott a karácsony :oops: Minden évben elhatározzuk, hogy legkésőbb november elején elkezdjük a bevásárlást, készítést / ajándékokra gondolok/, de eddig mindig az utolsó két hétre maradt / de volt már dec. 24-i bevásárlásunk is :oops: /

Úgyhogy örülök ennek a topiknak, és bízom benne, hogy nem csak segítségre, tanácsokra várók, hanem adni tudók is jönnek majd :wink:

Dia, megosztod velünk a listádat? Csak iránymutatónak.

Judit

Kép

Kép
jucc33
Érd
 
 
 
 


Jucc!

Szívesen, csak otthon van.:) Úgyhogy vagy este, vagy holnap.:)

December 24-i bevásárlásom nekem is volt már, egyik évben meg épp karácsony előtt esett be egy sürgős fordítás, amit 23-án adtam le-fizettek ki, úgyhogy este indultam neki a Tesconak a gyerekkel, és vettem meg mindent. Még a gyerek ajándékát is, az orra előtt - hehe, és mégsem vette észre, csak szakadatlan szirénázta a karácsonyi dalokat lelkesen.:) Annyira cuki volt.:)

Gyertek többiek, gyertek!

D.