Új privát üzeneted érkezett!

Lányom 9 éves lesz és 19 kg!! Nagyon törékeny alaktú csende kislány! Asthmában szenved!!
Bekerült az iskolába ahol az első reakciója atanárnéninek az volt,hogy elküldött bennünket pszichológuhoz ,hogy kizárja a disgrafiat és a dislexiát! A pszichológus kizárta ezeket és azt mondta a gyerek stresszel ezért nem akar megszólalni! Jelenleg másodikos most meg valami mataematikai baját fedezte fel a tanár néni,mert (hogy az ő szavaival éljek) kiesik a gyerek fgejéből a matek anyagKép Szerintetek van ilyen? verseket tanul szépen olvas és irKép
 
 


bocsánat az előbb ég köszönni is elfelejtettem csak leirtam a bánatom!!!
SzóvalKép SziasztokKép
 
 


Csibe,
elég keveset írtál a kislányodról, így lehet, hogy nagyon melléfogok, de két dolog jutott az eszembe: az egyik, hogy a tanítónő nem állhat a helyzet magaslatán, a másik, hogy a pszihológus nem tartana-e jónak rendszeresen beszélgetni a lányoddal.

Szia,
Virág
Virág
 

 
 

szia Virág!!
a pszichológus többször elbeszélgetett a lányommal és azt mondta nincs szükség rá,hogy járjon hozzá!A gyerek annyira stresszel a tanárnötől,hogy nem akar neki megszólalni! Ezt én közöltem a tanárnővel mire ő azt válszolta ,hogy ő nem az én lányommal ordibál hanem vannak olyan gyerekek akikkel csak igy lehet beszélni!! Na igen ,de az én lányom nem szereti a kiabálástKép
Szerintem egy nagy adag dac is van benne ,hogy juszt azért sem mondja a matekotKép

Most megint vigyem el pszichológushoz? Osztályt váltani nem merek ,mert nagyon nehezen illeszkedik be és már ugyahogy itt kialakitott magának egy kissebb baráti csoportot ! nem merem kiszakitani belőlleKép
Az a gond ,hogy itthon hiába foglalkozom vele! Itthon jól teljesit ,de a suliban nem!! Már másodikosKép
 
 


szia virág!
Én vittem pszichológuhoz aki azt mondta nem tartja fontosnak ,hogy járjunk hozzá!! A gyerek annyira stresszel a tanárnőtől ,hogy nem szólal meg neki! Ezt én közöltem a tanárnővel és azt mondta ,hogy nem az én lányommal kiabál hanem vannak olyangyerekek akikkel csak igy lehet kommunikálni!Az én lányom nem szereti a kiabálást igy nem szólal meg!! Osztályt váltani nem szeretnék ,mert nagyon nehezen illeszkedett be és már kialakitott magának egy kissebb baráti csoportotKép Itthon ha foglalkozom vele jól teljesit ,de a suliban nem!! Lehet,hogy van benne dac is!! Második osztályos aggódomKépKép
 
 


x küldtem elKép Hát ennyire nem értek még hozzáKép Bocsánat
 
 


Csibe,
alternatív iskolában nem gondolkodtál? Olyanban, ahol nem gond, ha a gyerek zárkózott, ahol nem stresszelné magát a tanár miatt, stb. Ha érdekel, olvass bele a waldorf topikba.
remélem megoldódik a problémátok, mert ez így a lányodnak százszor rosszabb, mint neked...
sok sikert,
szilvi
 


Csibe,
egyetértek Szilvivel. És szerintem ebben az esetben sokkal fontosabb volna egy nyugodt, szeretetteljes tanító, nem kéne félni az új közösségtől. Mint látszik, neki nem ez a meghatározó... Ez a tanerő sztem tönkreteheti hosszútávon a kicsi lány iskolához való hozzáállását, és a kis lelkének is biztos, hogy rosszat tesz. Kép Én azonnal elvinném.

Virág
Virág
 


Kedves Csibe!
Én átvinném onnan a gyereket, amilyen gyorsan csak lehet!
Nem igaz, hogy egyes gyerekekkel csak kiabálva lehet beszélni: ez a tanári tehetetlenség végső stádiuma. A tanárnőnek ezek szerint nincsenek elég jó eszközei arra, hogy megtalálja a hangot mindenkivel.
Lehet, hogy az új csoportba történő beilleszkedés most nehezen menne, de a lányod megértené (ha az ő szintjén magyaráznád el), hogy Te úgy látod, hogy ő ebben a közegben -leszámítva a barátokat, akiket szünetben amúgy is meg lehet látogatni- nem érzi jól magát, és hosszútávon jobb lenne neki a szeretetteljesebb légkör. Melyik gyerek mondana erre nemet? Nyilván a lányodban félelmet, szorongást gerjeszt, hogy másokkal kiabál a tanárnő - és amilyen fejlett a jobb agyfélteke (ez a humán központ, ami a kreativitásért, és a humán tárgyakért felelős), el is képzeli és felnagyítja, megéli, hogy milyen lehet, ha az emberre kiabálnak! (Ezek szerint ti otthon nem szoktatok egymással kiabálni). Az elvont gondolkodásért, a matematikáért a bal agyfélteke a felelős. Nem biztos, hogy ez a lányodnál olyan erős, tekintettel arra, hogy ennek a területnek 10 éves kor körül kell igazándiból aktivizálódnia. Tehát miért várnak egy 8-9 éves gyerektől elvont gondolkodást????????? És akkor még nem is beszéltünk az egyéni különbözőségekről. A kis "zsenigyanús" 4-5 évesen már írni, olvasni, számolni tudóktól a 14-15 éves írni olvasni, számolni NEM tudókig (akik szintén lehetnek "zsenigyanúsak")!!! Ezt a mi hagyományos oktatási rendszerünkben csak egy "szuperjó" vénával bíró pedagógus tudja koordinálni. Irtózatosan nehéz feladat. Találjatok jobbat, mint a mostani, mert a legmeghatározóbb benyomások most érik a gyereket, ez a korszak kihat a későbbi tanulmányokra: MOST TANULJA MEG, HOGYAN KELL TANULNI!!!

Nagyon szorítok nektek!

Szöszke

Kép
 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Vissza: Errõl - arról

Jegyzetfüzet: