Első gyerek vs. második gyerek
Hogy az első gyerekért mennyire aggódik az ember, és hogy ez az aggódás mennyit csökken, mire megszületik a második, az bizony rengeteg komikumot hordoz magában. Viccelődtünk is ezen a Facebookon, egy-egy mondattal összehasonlítva a két esetet.
Örök és megunhatatlan téma az, hiszen tényleg vicces, hogy az első gyereknél az ember mindent - értsd: MINDENT - fertőtlenít minimum egyéves koráig, külön mossa a ruhácskáit, majd még a kis zoknikat is hajlamos kivasalni, már a gyerek halálát vizionálja az első hőemelkedésnél és igyekszik minden olyan potenciális veszélyforrást kiiktatni, amiről valaha is azt hallotta, hogy egy karcolást is ejthet a deden.
Bezzeg a másodiknál! Ha a cumi a földre esik, már csak lenyalja a rutinos anya, mielőtt bedugja a kölök szájába, fertőtlenítésről vagy egyáltalán szó sem esik, vagy csak pár hónapig intézi, harminckilenc fok alatt elő sem veszi a hőmérőt, a vasalót pedig a szekrény sarkában várja az unalmas porosodás.
Ezeket az ellentéteket dolgozzák fel sokadikként , de egyedülálló humorossággal a Procter & Gamble cégcsoportba tartozó Luvs termékcsalád pelenkacsalád reklámjai, amelyeket a Saatchi&Saatchi reklámügynökség készített. Ha a gyerek alszik, inkább később nézzétek meg őket, mert garantált, hogy felébresztitek a gyereket...
Ti miben adtátok még alább a dolgokat a második gyereknél?
Szilágyi Diána, 2013. november 20.